mag. Gorazd Buh, MBA
Na trgu je zapaziti, da se je veliko podjetij pričelo ukvarjati z naslednjimi aktivnostmi: z novo sistemizacijo delovnih mest, z reorganizacijami, z vrednotenjem delovnih mest, z stimulativnimi modeli nagrajevanja, s pripravo pravilnikov o nagrajevanju itd. To so aktivnosti, ki so ponavadi v podjetju dodeljena kadrovskim oddelkom. Ta pa, pri vpeljavi teh sprememb, pogosto naletijo na precejšnje težave. Zastavljajo si vprašanja na način: kako naj mi vemo, kakšno delo nekdo opravlja v podjetju sedaj in kakšno naj bi opravljal v prihodnosti? ….
Tukaj je moj predlog, kako se lahko lotite tovrstnih težav. Po vrstnem redu:
– najprej opredelite trenutne procese
– poiščite kritične točke in možne izboljšave
– prenovite posamezne poslovne procese, ki so potrebni prenove
– natančno opredelite posamezne delovne aktivnosti v procesih in pripravite opis delovnih nalog
– opredelite KPI-je na nivoju procesa in na nivoju posameznih delovnih aktivnosti
– pripravite ostalo dokumentacijo, ki je praktično rezultat vseh prejšjih aktivnosti: organizacijska shema, akt o sistemizaciji delovnih mest, stimulativni model nagrajevanja, pravilniki o nagrajevanju …
Če želite bolj podrobno izvedeti, kako lahko to izvedete v vašem podjetju, me prosim kontaktiranje.